طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری

در حال حاضر بسیاری از افراد در طول روز بیشتر وقت خود را تلفن های هوشمند خود سر می کنند. از این رو برای گسترش کسب و کار توجه به این بخش بسیار مهم است. طراحی اپلیکیشن یکی از بخش های مهم در حوزه ی تلفن های هوشمند می باشد. با طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری اختصاصی برای تلفن همراه، خود شما می توانید کسب و کار آنچه دوست دارید را بهتر به مشتریان معرفی کنید ، درصد بسیاری از مراجعین را به مشتریان مجتمع تبدیل کنید و همچنین محصولات واحد های مختلف  را با استفاده از تکنولوژی هایی مانند نوتیفیکیشن، بهتر به کاربران معرفی کنید. یکی از بخش هایی که در مجتمع تجاری می تواند باعث تفاوت آن مجتمع تجاری شود، طراحی اپلیکیشن و همچنین سیستم اختصاصی برای مجنمع تجاری است. در ادامه به بررسی طراحی اپ و مزایای آن برای مجتمع تجاری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مزایای اپ مجتمع تجاری

  • قبل از بررسی طراحی مجتمع تجاری بهتر است از مزایای یک اپ برای مجتمع تجاری نام برد:
  • امکان ایجاد یک فروشگاه کامل بر اساس روشندگان مجتمع
  • امکان اختصاص پیج اختصاصی برای معرفی و روش ارتباطی هر کسب و کار در مجتمع
  • امکان پرداخت آنلاین
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • امکان ایجاد سیستم قرعه کشی
  • امکان ایجاد سیستم رده بندی
  • و امکانات بسیار دیگر بر اساس نیاز هر مجتمع تجاری

 

در طراحی اپلیکیشن باید توجه داشت که اپ برای سیستم  عامل های محبوب طراحی شود. مهمترین سیستم عامل های موبایل موجود، آی او اس و اندروید می باشد که در ادامه به بررسی طراحی اپ برای هر مجتمع می پردازیم:

طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری برای آی او اس

یکی از بخش های مهم طراحی اپلیکیشن موبایل طراحی و انتشار اپلیکیشن برای آی او اس می باشد. طراحی و انتشار اپ آی او اس از مشکلات خاص خود رو به روست.  به همین دلیل طراحی و انتشار ان نیاز به تخصص و تجربه ی خاصی دارد. گروه ایران وبر برای انتشار اپلیکیشن آی او اس شما دو روش را در نظر دارد:

روش مستقیم

روش انتشار در اپ استور

روش مستقیم

در روش مستقیم همانند اپلیکیشن های اندرویدی کاربر می تواند به راحتی اپ شما را بر روی دستگاه آی او اس خود به صورت مستقیم و بدون اپ استور نصب نماید. در این روش گروه ایران وبر با همکاری شرکت بین المللی Modern Life Computer  این امکان را برای شما و کاربران شما به وجود خواهیم آورد. در این نسخه هیچ محدودیتی برای اپ شما وجود نخواهد داشت.

طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری برای آی او اس

روش انتشار در اپ استور

در این روش همانند بسیاری از اپ ، اپلیکیشن شما به صورت رسمی در اپ استور اپل منتشر می شود. در این روش نیز ایران با محدوذیت های جدی کشور ما مواجه است که با روش های مختلف ما و با تجربه ی خود بدون مشکل اپ شما را منتشر خواهیم نمود و کاربران شما به راحتی می توانند با جستجو در اپ استور برنامه شما را دانلود کرده و استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری برای آی او اس

طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری برای اندروید

در کنار طراحی اپلیکیشن مجتمع تجاری ورژن ای او اس، طراحی اپلیکیشن اندروید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دلیل آن نیز گستره ی استفاده ی بسیار آن می باشد. طراحی برنامه ی اندروید نیز به روش خاص خود انجام می شود اما انتشار ان به سختی اپلیکیشن ای او اس نیست. دلیل آن نیز وجود بازار های اندروید داخلی می باشد. البته برای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی مشکلات تحریم همچنان پابرجاست و مشکلات خاص خود را به دنبال دارد. در طراحی اپ مجتمع تجاری برای اندروید ، اساس طراحی با طراحی آیفون مطابقیت خواهد داشت.

 

 

طراحی سیستم اختصاصی مجتمع تجاری به روش امنیتی MVC

در کنار اپلیکیشن در صورتی که نیاز به بخش های مختلف و اکانت های مختلف برای کاربران و همچنین برای واحد های تجاری داشته باشید تا هر واحد بتواند کالا ها و … خود را تنظیم کند، نیاز اساسی به سیستم اختصاصی مشخص می شود.  سیستم اختصاصی که توسط گروه ایران وبر طراحی خواهد شد بر اساس معماری سه لایه ی MVC خواهد بود و با این معماری امنیت در سطح بالایی قرار خواهد گرفت. در کنار این بخش امکانات مختلف که برای اعمال در اپ  نیاز است در نظر گرفته خواهد شد.

 

شما می توانید همینک برای دریافت مشاوره با ما تماس برقرار کنید. متخصصان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.