طراحی اپلیکیشن مشاوره و اپ مشاوره آنلاین و سمینار آنلاین

امروزه اهمیت مشاوره بیش از پیش در حال فزونی است . در دنیای امروز برای ماندن در صحنه رقابت طراحی اپ مشاوره یکی از اصلی ترین اقدام های یک گروه مشاوره می باشد .
ما در گروه ایران وبر با برسی تمامی المان های مشاوره ای و با متخصصان کارکشته بر ان شدیم تا یکی از اصلی ترین نیاز های هر گروه مشاوره ای رو سازماندهی کرده تا ان جایی که در توان ماست این عزیزان را برای اراِئه خدماتی بهتر هدایت کنیم.

تفاوت طراحی اپلیکیشن مشاوره با روش سنتی

شما با طراحی یک اپ علاوه بر دسترسی ساده کاربر به فرد مشاور ، امکان هر سوء استفاده علیه گروه خود رو به صورت کامل ازبین میبرید.
این روزه که حدود 60 درصد افراد جامعه با تلفن همراه سرو کار دارندبهترین کار برای به وجود اوردن تفاوت در ارائه خدمات به مشتریان خود و اطمینان خاطر ان ها ، پیش رفتن به سمت دنیای دیجیتال جزو الزاماتی انکار ناپذیر است . همه این امکانات به وسیله متخصصان کار بلد گروه ایران وبر بوده که با سازماندهی خاصی و با المان های سختگیرانه خود اجازه نمی دهد حتی یک کاربر از طراحی اپ مشاوره ناراضی باشد . یکی از این موارد همکاری شرکت ایران وبر با شرکت بین المللی Modern life computer می باشد.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای او اس

یکی از پر طرفدارترین سیستم عامل های امروزی ای او اس می باشد. طراحی اپلیکیشن ای او اس ویژگی های خاص خود را دارد. یکی از مشکلات انتشار اپ ای او اس به تحریم بودن کشور ما مربوط میشود.اما شرکت ایران وبر با توجه به سابقه طولانی در این زمینه , راهکار های حل این مشکل را به مشتریان خود ارائه میدهد.
انتشار اپ مشاوره برای آی او اس  از اپ استور
انتشار اپ مستقیما از روی سایت شما: کاربر به راحتی و با سرعت بالا و بدون هیج سردرگمی اپ را مستقیما از سایت شما دانلود میکند . یکی دیگر از همکاری های شرکت ایران وبر با شرکت Modern life computer در همین زمینه می باشد.

طراحی اپلیکیشن مشاوره مخصوص اندروید

یادمان نرود گرچه علاقمندان ای او اس در حال زیاد شدن هستند اما در حال حاضر تعداد کثیری از کاربران اینترنتی از اندروید بهره میجویند . انتشار اپ اندرویدی به زحمت ای اواس نبوده و به صورت ساده در اپ استور های متفاوت و سایت های مختلف قابل بارگذاری است.

قابل ذکر است که ارسال نوتیفیکیشن در اپ مشاوره اندرویدی دسترسی ساده شما باکاربرهای خودتان را راحت تر کرده و شما به راحتی می توانید موارد مختلف را به اطلاع کاربران خود برسانید.

طراحی سایت مشاوره

ما با استفاده از گروه متخصص خود آنچه را که شما برای مشاوره به صورت آنلاین نیاز دارید را برآورده خواهیم کرد. یکی از بخش های اصلی یک اپ سایت اپ می باشد که ما نیز به صورت اختصاص یآن را با توجه به نیاز های شما طراحی خواهیم کرد. آنجه که ما را در بخش مشاوره متفاوت می کند، نمونه کار ها قوی پیرامون سئو، طراحی سیستم و سایت می باشد. طراحی سیستم آزمون آنلاین نیز یکی از بخش های متفاوت و کار شده توسط متخصصان گروه ایران وبر می باشد.

شما می توانید همنیک برای مشاوره با ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.