طراحی سایت استارت آپ ها طراحی سایت تهران

طراحی سایت استارت آپ ها

طراحی سایت استارت آپ ها : امروزه استارت آپ ها جایگاه بسیار مهمی در دنیای تکنولوژی دارند. استارت آپ در حالت کلی به شرکت های با ایده ی نو در عرصه ی تکنولوژی گفته می شود. این که یک استارت آپ به سایت نیاز دارد یک بحث اساسی است و هیچ کس آن را رد نمی کند. این که آیا تمرکز کامل بر روی سایت است و یا اپلیکیشن و یا … بسته به نوع استارت آپ متفاوت است. اما آنچه سایت استارت آپ می خواهد چیست و باید چه اساسی را داشته باشد. با ایران وبر همراه باشید.

شکل ظاهری طراحی سایت استارت آپ ها

یکی از بخش های اصلی هر سایت جدای از امکانات، ظاهر آن است. به این صورت که ظاهر مناسب کمک می کند که مشتریان و … در نگاه اول به کسب و کار نو پای شما ذهنیت متفاوتی داشته باشند. یک طرح خلاقانه و زیبا و متناسب با کسب و کار شما باعث می شود که در تک تک بخش ها متفاوت دیده شوید. گروه ایران وبر با بهره بردن از طراحان مجرب ، بهترین طراحی ها را متناسب با کسب و کار شما را ارائه می کند.

طراحی سایت استارت آپ ها | طراحی لوگو استارت آپ ها | سئو سایت استارت آپ ها - ایران وبر

امکانات طراحی سایت استارت آپ ها

استارت آپ ها با توجه به کسب و کار خود و این که در چه زمینه ای فعالیت می کنند نیاز به یک سری امکانات دارند. بخشی از امکانات در زیر آمده است:

  1. نوتیفیکیشن برای سایت
  2. اسلایدر پیشرفته و پارالکس
  3. فرم ارتباط با ما
  4. فروش محصول
  5. پیش فروش
  6. بخش نمایندگی ها
  7. ارسال مطلب
  8. و …

این بخشی از امکانات پیشنهادی است و شما برای درخواست امکانات با توجه به کسب و کار خود می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره کنید.

سئو سایت استارت آپ ها

یکی از بخش های دیگری که پس از طراحی وب سایت اهمیت پیدا می کند، سئو سایت می باشد. سئو مخفف Search Engine Optimization می باشد. همانطور که مشخص است این کلمه به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد.

موتور های جستجو به خصوص گوگل روزانه الگوریتم های جدیدی برای مشخص کردن برتری وبسایت ها ایجاد می کنند. متخصیص سئو با تلاش و شناسایی این شاخص ها ، سایت شما را در رنکینگ گوگل بالا اورده و صفحات اول گوگل به نمایش در می آورند.

طراجی لوگو استارت آپ ها

یکی دیگر از خدمات گروه طراحان ایران وبر، طراحی لوگو اختصاصی برای کسب و کار و استارت آپ شما می باشد. گروه ایران وبر با بهره گیری از جدیدترین متد طراحی و با توجه به نوع استارت آپ شما لوگوی شما را طراحی می کند. برای اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی لوگو به این مطلب مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کار ها به این بخش مراجعه کنید.

شما می توانید برای مشاوره پیرامون طراحی سایت، طراحی لوگو، سئو سایت در تهران و سراسر استان های کشور با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.