طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی طراحی سایت

طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی

طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی یکی از ابزار هایی است که به شما برای پیشرفت کمک خواهد کرد. یک سایت اختصاصی با طراحی اختصاصی شما و به همراه قابلیت های مختلفی که می تواند داشته باشد، به شناخته شدن شما کمک خواهد کرد.

پادکست اختصاصی طراحی سایت روانپزشکی

در این پادکست به صورت کامل به بررسی طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی پرداخته خواهد شد. این پادکست اختصاصی ایران وبر بوده و شما به راحتی با گوش فرا دادن به ان امکانات و قابلیت هایی که می تواند برای پیشرفت به شما کمک کند را خواهید شنید.

ویژگی های طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی

یک سایت روانشناسی و روانپزشکی همانند بسیاری از سایت ها، به ظاهری متناسب با این شغل نیاز دارد. در بخش هایی از سایت روش ارتباط با ما درج می شود و در بخش مقالات، مقالات روانشناسی قرار می گیرد.

با توجه به نیاز ، می توان سیستم های ارتباط با مشتری را نیز بر روی سایت پیاده سازی نمود تا بیماران به راحتی بتوانند نوبت گیری و یا پرونده خود را مشاهده کنند.

طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی

هدف از طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی چیست ؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان شد، یکی از هدف های ایجاد وبسایت برای روانپزشکان و روانشناسان، معرفی بهتر شغل و مقام خود در بین بقیه می باشد. شاید در ابتدای امر به اهمیت این مسئله توجه ای نفرمایید اما این موضوع مهمترین موضوعی است که بسیاری از مشاغل با استفاده از ان بیش از پیش توسعه یافته اند. شاید سوال شما این قسمت باشد که چگونه می توان با ایجاد یک سایت به شناخته شدن خود کمک کنیم؟

با یک مثال ساده این موضوع قابل درک است. شما برای بسیاری از کارها حتی برای خرید نیز در موتور جستجو گر گوگل سرچ می کنید. در این جستجو شما به نتایج اولیه سر زده و شاید از همان سایت ها خرید انجام دهید. اینجا کاری است که دقیقا ما برای شما انجام می دهید. با ایجاد یک سایت شما خود را وارد بزرگترین نمایشگاه دنیا می کنید. با استفاده از تکنیک های بهینه سازی وب سایت که متخصصان ایران وبر شما را در ان همراهی خواهند کرد، می توانید سایت خود را در نتایج اولیه جستجوی گوگل نشان دهید و به این صورت افراد بیشتری با شما اشنا شوند.

 

طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی

امکانات اولیه طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی در یک نگاه

به طور کلی هر طراحی سایت روانپزشکی و روانشناسی نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

  • طراحی اختصاصی
  • بخش مقالات
  • طراحی بخش ارتباط با ما و انتقادات و پیشنهادات
  • گالری های مختلف
  • امکان ایجاد سیستم نوبت دهی انلاین
  • پرونده مجازی برای بیماران
  • امکان نمایش محل مطب شما در نقشه ی گوگل و درج ان در سایت
  • طراحی ریسپانسیو (متناسب با موبایل و تبلیت) (در صورت درخواست)
  • امکان پرسش و پاسخ
  • امکان چت آنلاین
  • امکان مشاوره تصویری آنلاین
  • امکان ارسال پیامک بر روی وبسایت به بیماران بدون بلاک شدن
  • و …

طراحی سایت روانشناسی و روانپزشکی برای شهر های ایران

ایران وبر در کنار طراحی سایت روانپزشکی و روانشاسی برای تهران، برای شهر های دیگر سطح کشور نیز طراحی سایت و اپلیکیشن نیز انجام می دهد از جمله طراحی سایت روانشناسی و روانپزشکی یزد، اصفهان، مشهد، تبریز و … .

شما می توانید برای مشاوره رایگان از سراسر کشور با ما تماس برقرار کنید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

سوالات متداول

برای طراحی سایت روانشناسی و روانپزشکی ابتدا باید چه کاری انجام دهیم؟

برای طراحی سایت ابتدا می توانید با درخواست مشاوره رایگان در فرم ابتدای مطلب درخواست مشاوره دهید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند و مشاوره رایگان با توجه به نیاز ها شما را به صورت اختصاصی ارائه دهند.

برای طراحی سایت حرفه ای نیاز به لوگو اختصاصی هست؟

طراحی سایت نیازی به لوگو ندارد و طراحی لوگو موضوع جدایی است ولیکن در صورتی که نیاز به طراحی لوگو شخصی یا اختصاصی داشته باشید، یکی از بخش های کاری ایران وبر، طراحی لوگو اختصاصی است.

آیا سایت طراحی شده دارای سئو اولیه و رایگان است؟

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بخشی مهم از طراحی سایت است. سئو بخش های مختلفی دارد. گروه طراحان ایران وبر در طی طراحی سایت شما به این موضوع توجه ویژه ای دارد و تمامی موارد را با توجه به جدیدترین متد روز موتور های جستجو انجام خواهد داد. این مورد باعث تسریع سئو سایت شما خواهد شد. این مورد کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید به بخش سئو مراجعه کنید.

برای سایت رواشناسی و روانپزشکی هر قابلیتی قابل اجرا است؟

بله، قابلیت ها ی بیان شده نمونه قابلیت ها اصلی سایت است که می تواند به شما کمک کند. شما می توانید هر قابلیتی با توجه به نیاز خود را در سایت خود داشته باشید.

امکان قرار دادن پشتیبانی آنلاین بر روی سایت برای منشی وجود دارد؟

بله شما می توانید بر روی سایت خود پشیتبانی انلاین قرار دهید تا کاربران با ورود به سایت شما بتوانند سوالات خود را لحظه ای از منشی شما بپرسند.

شما می توانید همینک با همکاران ما در گروه طراحان ایران وبر تماس برقرار کنید. تلاش ما در گروه طراحان ایران وبر بالاترین کیفیت است. شما همچنین می توانید در فرم بالای صفحه شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.