طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک طراحی سایت

طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک

طراحی سایت در پونک یکی از دغدغه های گسترش کسب و کار های این منطقه می تواند باشد. ما در گروه ایران وبر با تجربه ی چندین ساله ی خود بهترین راهنمای شما در زمینه طراحی سایت و طراحی سیستم اختصاصی و اپلیکیشن خواهیم بود. با ایران وبر همراه باشید تا اطلاعات کاملی پیرامون طراحی سایت در پونک دریافت کنید.

امکانات طراحی سایت در پونک

شاید ابتدایی ترین سوال برای شما این باشد که طراحی سایت چه امکاناتی در اختیار من قرار خواهد داد و چه منفعتی برای من خواهد داشت؟ این ابتدایی ترین سوال و اساسی ترین سوال در زمینه ایجاد و طراحی سایت شماست. شما امکاناتی بسیاری را می توانید به صورت آنلاین و بدون حضور و یا تماس مشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

امکاناتی که سایت در اختیار شما قرار می دهد:

  • ایجاد نظر سنجی
  • فروش آنلاین
  • امکان رزرو هتل، نوبت و سانس
  • امکان اطلاع رسانی به لحظه
  • امکان تبلیغات ارزان
  • امکان سیستماتیک کردن محاسبات و …
  • دسترسی به مشتریان در هر لحظه
  • معرفی بهتر محصول و خدمات با ویدئو
  • و …

بخش فروشگاه در طراحی سایت در پونک

شما می توانید سایت اختصاصی با قابلیت فروشگاه برای خود داشته باشد. این قابلیت به شما کمک می کند که به راحتی محصولات مورد نظر خود را به فروش برسانید.برای این کار می توانید غذا های خوراکی رستوران خود را به فروش برسانید یا پوشاک یا لوازم آرایشی خود را به راحتی به فروش برسانید. به هر حال به ایجاد فروشگاه شما در هر ساعت در شبانه روز می توانید فروش داشته باشد و روز بعد آن محصولات را ارسال کنید.

طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک

طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونکایجاد نظرسنجی

شما می توانید به راحتی در مورد خدمات خود یا هر مورد دیگر یک نظرسنجی قرار دهید و به این صورت از نظرات کاربران خود استفاده کرده و در ادامه راه کسب و کار خود از ان ها استفاده کنند.

 

امکان اطلاع رسانی

امکان دیگر امکان اطلاع رسانی انلاین است. شما می توانید به راحتی کاربران خود را از اخرین تغییرات خود آگاه سازید. کاربران با تایید شماره تلفن در سایت شما می توانند به راحتی به صورت پیامک اخرین اطلاعات را دریافت کنند و همچنین می توانند سایت شما را چک کرده و از تغییرات آگاه شوند.

 

 امکان ایجاد کد تخفیف و تخفیفات مناسبتی

شما می توانید به صورت اختصاصی و یا مناسبتی کد تخفیف برای کالا یا خدمات خود در نظر بگیرید و به این صورت کاربران به راحتی می تواند کالا خود را با تخفیف خریداری کند و همچنین فروش شما افزایش یابد.طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک

 

امکان تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین شاید یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت می باشد. طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای بسیار کم بتوانید فروش خود را برای همیشه افزایش دهید. امکان تبلیغ با ساخت یک طراحی سایت برای شما ایجاد می شود و شما می توانید از طریق گوگل یا سایت های کلیکی تبلیغات خود را انجام دهید. در گوگل شما به دو صورت می توانید تبلیغ انجام دهید. روش اول که به پرداخت هزینه می باشد و در روش بعد سئو سایت و بالا اوردن سایت شما در گوگل می باشد.

 

 

 

طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک

در روش سئو شما در ابتدا هزینه ای برای سئو سایت خود پرداخت خواهید کرد اما در نهایت سایت شما بعد از این مدت برای همیشه بالا خواهد بود و این هزینه در قبال سود حاصل بسیار کم خواهد بود. در روش تبلیغ گوگل شما، برای هر کلیکی که از گوگل به سایت شما خواهد شد هزینه ای پرداخت خواهید کرد.

در تبلیغات به روش کلیکی در سایت های ایرانی، بنر سایت شما نمایش داده خواهد شد و به ازای هر کلیک و ورودی به سایت شما هزینه پرداخت خواهد شد.

 

 

طراحی سایت در پونک چگونه باید باشد؟

بخش بعد از امکانات طراحی سایت برای کسب و کار شما می باشد. دپارتمان طراحی ایران وبر با سابقه ی طولانی در طراحی سایت در تهران، با توجه به کسب و کار و برند شما طراحی مناسب با آن و همچنین با جدیدترین المان ها و روش های طراحی روز جهان، سایت شما را طراحی خواهد کرد. طراحی سایت از آن جهت مهم است که نمای کسب و کار و برند شما در نگاه اول است و با طراحی مناسب کاربر با جستجوی سایت شما و ورود به سایت شما ،نگاه متفاوتی به برند شما خواهد داشت.

 

کد نویسی در طراحی سایت پونک

کد نویسی بخش دیگری از سایت است که می توان آن را قلب سایت نامید. کد نویسی به سایت شما کمک می کند که در بلند مدت در گوگل و بخش های تبلغاتی باعث رشد دو چندان سایت شما شود. به همین دلیل بهتر است کد نویسی به صورت استاندارد بوده و همچنین مطابق با قوانین گوگل باشد. همچنین از کد نویسی ای استفاده شود که در گوگل سایت شما به زیبایی نمایش داده شود. برای مثال داشتن ستاره یا قیمت محصولات که برای جذب مشتری بسیار مهم می باشد.

طراحی سایت در پونک | طراحی سایت اختصاصی پونک

 

شما می توانید هر زمان با همکاران ما در ایران وبر تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.