لوگو ترکیبی چیست؟ هر آنچه باید در مورد لوگو ترکیبی بدانید آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

لوگو ترکیبی چیست؟ هر آنچه باید در مورد لوگو ترکیبی بدانید

شاید هنگام سفارش لوگو، طراح از شما بپرسد چه لوگویی میخواهید؟ تصویری، لوگو تایپ یا لوگو ترکیبی؟پیشتر به طور کلی برای شما انواع لوگو را تعریف کرده ایم. اما اکنون در این مقاله میخواهیم شما را منحصراً با لوگو ترکیبی بیشتر آشنا کنیم.

لوگو ترکیبی چیست؟

لوگو ترکیبی به طور واضح و خلاصه، ترکیب انواع محتلفی از لوگو است. این ترکیب میتواند لوگوتایپ با یک لوگو تصویری باشد. مثل لوگو برگرکینگ! ممکن است یک لوگو مسکات یا نمادین در کنار یک لوگوتایپ بیادی. یا حتی یک لوگو مونوگرام را با یک لوگو انتزاعی تلفیق کنید.

لوگو ترکیبی چیست؟ هر آنچه باید در مورد لوگو ترکیبی بدانید

اگر بین انتخاب سبک لوگو خود مردد هستید، یک لوگوی کامبینیشن میتواند انتخاب خوبی باشد. فقط باید به پیامی که می خواهید از طریق لوگوی خود به مخاطبان خود برسانید توجه کنید و به خاطر داشته باشید که این، بخشی از هویت نام تجاری شما است.

لوگو ترکیبی برای چه مشاغلی مناسب است؟

این سبک لوگو برای تمامی مشاغل انتخاب بسیار هوشمندانه ای است. چه نام تجاری شما بلند باشد(که در این صورت مونوگرام را با تصویر ترکیب میکنید) چه نام تجاری کوتاهی داشته باشید. چه در زمینه صنعت فعالیت دارید، چه هنر! چه پزشک هستید و چه یک بیوتی تراپیست.

لوگو ترکیبی چیست؟ هر آنچه باید در مورد لوگو ترکیبی بدانید

خوبی این لوگو این است که همواره نام برند شما درون لوگو دیده میشود. پس نکته جالب در مورد این نوع لوگو انعطاف پذیر بودن آن است. یعنی وقتی مردم درباره شما به واسطه این لوگو آگاهی یافتند، راحت تر می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید. مثلاً در برخی موارد این امکان را داریذ که فقط از متن استفاده کنید. در برخی مکان ها، فقط تصویر. در هر دو صورت مردم برند شما را تشخیص میدهند.

مزایای لوگوی ترکیبی

اگر میخواهید لوگو شما در طول زمان به سادگی آداپته شود و تغییراتی در آ« اعمال کنید، یک لوگوی میکس انتخاب خوبی خواهد بود. چرا که این سبک انعطاف پذیر است و به راحتی میتوانید با ایجاد تغییراتی(با حفظ شناخت مردم) آن را به روز کنید.

معایب لوگوی ترکیبی

این سبک لوگو، ممکن است یک ایراد کوچک داشته باشد. آن هم برای طرفداران لوگو مینیمال! اگر مینیمالیست هستید و لوگویی با این سبک میخواهید شاید میکس چند لوگو برای شما کمی شلوغ باشد. هرچند که طراحان حرفه ای هستند که میتوانند لوگو ترکیبی را با سبک مینیمال نیز پیاده سازی کنند.

لوگو ترکیبی چیست؟ هر آنچه باید در مورد لوگو ترکیبی بدانید

برای اینکه لوگویی با این ویژگی داشته باشید، پیشنهاد میکنیم فقط یک بار از مشاوره رایگان ایران وبر در زمینه طراحی لوگو استفاده کنید. کارشناسان ما در این بخش آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات به شما عزیزان هستند.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.