طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی | اپلیکیشن رزرو انلاین نوبت مطب برای ای او اس و اندروید طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی | اپلیکیشن رزرو انلاین نوبت مطب برای ای او اس و اندروید

هر چه به جلو می رویم دنیای ما به استفاده از تکنولوژی علاقه ی بیشتری نشان میدهد. این موضوع دلایل مختلفی دارد، از جمله مهمترین دلیل آن می توان به ذات کلی تکنولوژی اشاره کرد. به صورت کلی تکنولوژی چند چیز را بهتر برای کاربران ارائه می کند، سرعت و پیگیری راحت تر. اکثر سامانه هایی که به صورت آنلاین خدمات ارائه می کنند دارای این دو ویژگی اصلی هستند. در کنار این دو کسانی که خدمات رسانی نیز می کنند از این موضوع خوشحال هستند، برای نمونه اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا را می توان نام برد. این اپلیکیشن ها هم رستوران ها را راضی نگه داشته است و هم مشتریان را . به هر حال یکی از بخش های مهم در زندگی جوامع امروز پزشک می باشد. پزشکان جایگاه والایی در سطح سلامت جامعه ایفا می کنند و همچنین از شان اجتماعی بالایی برخوردارند. بنابراین ورود تکنولوژی این بخش را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. یک اپلیکیشن به راحتی می تواند سیستم یک کلینیک پزشکی و یا مطلب پزشکی را دگرگون کند. با ما در ایران وبر همراه باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی

قبل از شروع به انجام هر کار باید دلایل و ویژگی های ان را بررسی کرد. برای طراحی یک اپلیکیشن نیز باید این موارد را نیز در نظر داشت. ویژگی های مهمی که می توان در اپلیکیشن های موبایل برای کلینیک پزشکی  یا دندانپزشکی در نظر گرفت از این قرار خواهند بود:

  • امکان رزرو آنلاین نوبت
  • امکان پرداخت اینترنتی
  • امکان بررسی وضعیت هر یک بیماران
  • ساماندهی بیماران
  • امکان قرار دادن یاداور برای مراجعه ی دوباره ی بیمار
  • ثبت لیست دارو ها و …
  • حسابداری کامل
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران و بیماران
  • ارائه مقالات اختصاصی برای بیماران و برای جلوگیری از بیماری
  • و….

این ویژگی های بخشی از ویژگی هایی است که می توان در یک اپلیکیشن پزشکی و دندانپزشکی وجود داشته باشد. البته با توجه به نظر شما هر گونه امکانی قابل پیاده سازی در اپلیکیشن خواهد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی برای آی او اس

یک اپلیکیشن خوب اپلیکیشنی است که اکثر تلفن های همراه را در پوشش خود در اورد. برای همین موضوع طراحی اپلیکیشن حداقل باری آی او اس و اندروید الزامی است. اما بهتر است بدانید که این دو سیستم کاملا متفاوت می باشند. به این معنی که برنامه نویسی و نوع زبان برنامه نویسی هر کدام زبان به خصوصی می باشد. اما علاوه بر این مطلب سختی هایی انتشار و برنامه نویسی در بعضی زبان ها بیشتر است. برای مثال انتشار اپلیکیشن های آی او اس به سختی انجام میگیرد. دلیل آن نیز مشخص است و به دلیل تحریم های مختلف ایران امکان ثبت نام در اپ استور اپل را ندارد. البته مشکل دوم در سیستم عامل آی او اس این می باشد که این سیستم قابلیت نصب مستقیم را به راحتی به کاربر نمی دهد و یک فرد مانند اندروید نمی تواند با دانلود بازی یا برنامه آن را به صورت جدا در گوشی خود نصب کند. اما ما در گروه ایران وبر روش های مختلفی را برای ارائه ی اپلیکیشن آی او اس شما در نظر خواهیم گرفت:

انتشار مستقیم

انتشار در اپ استور

حال به بررسی روش انتشار هر کدام می پردازیم:

روش انتشار مستقیم

در این روش مانند سیستم عامل اندروید کاربر می تواند از سایت شما اپلیکیشن را دریافت کند. با کلیک بر روی لینک دانلود به راحتی بر روی دستگاه نصب می شود. در این روش گروه ایران وبر با همکاری MOdern Life Computer این قابلیت را برای شما فراهم خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی – نصب مستقیم بدون اپ استور

روش انتشار اپ استور

در روش انتشار اپ استور همانند بسیاری از اپلیکیشن های موجود در اپ استور، اپ ای او اس شما در اپ استور اپل ثبت شده و کاربران می توانند با سرچ آن ان را دانلود کنند.

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی – نصب با اپ استور

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی برای اندروید

در طراحی اپلیکیشن برای اندروید کمی کار راحت تر شده و مشکلات انتشار و تست به میزان آی او اس نمی باشد. در طراحی اپلیکیشن اندروید نیز ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا طراحی به روز و مطابق با استاندارد ها طراحی و همگام با اپلیکیشن آیفون طراحی شود.

طراحی اپلیکیشن کلینیک پزشکی و دندانپزشکی

 

شما می توانید همینک برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

از دیگر بخش های فعالیت گروه ایران وبر می توان طراحی اپلیکیشن سفارش غذا، طراحی اپلیکیشن املاک و طراحی اپلیکیشن آژانس های هواپیمایی نام برد که در توضیحات کامل در هر لینک موجود می باشد.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.