طراحی سایت در تجریش طراحی سایت تهران

طراحی سایت در تجریش

طراحی سایت در تجریش : در حال حاضر یک سایت برای پیشرفت هر شغلی نیاز است. سایت علاوه بر راحتی کار کاربران ، خریداران و مراجعه کنندگان شما باعث برندینگ شغل و کسب و کار شما می شود. این که چگونه این طراحی سایت باعث برندینگ و افزایش فروش شما خواهد شد چیزی است که به بحث در مورد آن می پردازیم. با ایران وبر و مقاله ی طراحی سایت در تجریش همراه باشید.

دلیل طراحی سایت – بخش اول طراحی سایت در تجریش

یکی از مهمترین مباحثی که باید پاسخ داده شود دلیل طراحی سایت است. ایجاد یک سایت با امکانات مختلف چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا جایگاه بهتری را از آن خود کند.

این روز ها اکثر افراد برای انجام کار های مختلف در اینترنت به جستجو می پردازند. این افراد با جستجو ها مختلف در می یابند که چه مواردی بهترین ها هستند مثلا برای خرید فرش یا … کلمه ی بهترین فرش فروشی را جستجو می نمایند. حال در صورتی که شما در فضای مجازی حضور نداشته باشید به قطع، مشتری های مختلفی را از دست خواهید داد اما با طراحی سایت و سئو می توانید در گوگل جایگاهی در صفحات اول پیدا کنید و با جستجوی کلید واژه های در ارتباط با سایت شما، سایت شما و شغل شما نمایش داده شود و سپس با ورود به سایت شما کاربر می تواند آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داشته باشد.

با این روش با هزینه ای بسیار کم شما می توانید به بازاریابی و برندیگ بپردازید. در کنار این بخش از قابلیت ممکن است امکانات دیگری به سایت شما اضافه شود که شما را در فروش بیشتر یاری کند. برای مثال فروشگاه آنلاین، پشتیبانی آنلاین و … که هر کدام با پیاده شدن در سایت می تواند کاربران و مشتریان جدیدی را جذب نماید.

طراحی سایت در تجریش | سئو سایت در تجریش | طراحی لوگو در تجریش - ایران وبر

شکل ظاهری سایت در طراحی سایت ایران وبر – بخش دوم طراحی سایت در تجریش

یکی از ویژگی های طراحی سایت که باید در طراحی های مختلف و در مشاغل مختلف مورد توجه قرار گیرد، ظاهر سایت است. در حال حاضر بسیاری برای این که نظر مشتریان مختلف را به خود جذب نمایند در نمایندگی ها و … از دکوراسیون طراحی شده و شیک استفاده می کنند. این یک امر بسیار مهم در بخش حقیقی کار شما است اما در بخش مجازی که همان سایت را در بر می گیرد، این امر بیشتر خود را نشان می دهد. یک کاربر به سایت شما مراجعه می کند و هیچ فردی برای توضیح به کاربر نیست. آنچه اینجا شکل و روش کار شما را در ذهن او هک می کند، طراحی و شکل ظاهری سایت شما است. پس برای طراحی سایت و شکل ظاهری اهمیت زیادی قائل شوید. زیرا که ذهنیت کاربر در فضای مجازی با ظاهر سایت در مورد شغل و کسب و کار شما شکل می گیرد.

 

امکانات سایت در طراحی سایت در تهران – بخش سوم طراحی سایت در تجریش

هر سایت قابلیت های مختلفی دارد که بنا بر نظر کارفرما و هدف کارفرما قابلیت های جدید اضافه میشود. از جمله مهمترین قابلیت هایی که می توان در این مقاله آن ها را نام برد از قرار زیر می باشد:

  1. آموزشگاه آنلاین
  2. فروشگاه آنلاین
  3. آزمون آنلاین
  4. سیستم جامع وکلا
  5. پرسش و پاسخ
  6. گالری محصولات
  7. اسلایدر با طراحی ویژه
  8. نقشه ی گوگل مکان شما
  9. نقشه ی نمایندگی ها در کشور
  10. امکان عضو گیری
  11. امکان پرداخت آنلاین
  12. نوتیکفیکیشن بر روی سایت
  13. و …

این بخشی از امکانات می باشد، شما می توانید امکانات دیگری نیز بنا به نظر خود سفارش دهید. در بخش امکانات شما می توانید با مشاوران گروه ایران وبر به صورت رایگان مشاوره کنید.

طراحی لوگو در تجریش

یکی دیگر از خدمات گروه ایران وبر طراحی لوگو اختصاصی می باشد. در طراحی لوگو با توجه به نوع کار و نام شما طرح هایی توسط طراحان گروه ایران وبر تهیه شده و پس از تایید به مرحله طراحی نهایی وارد می شود. انچه در طراحی های لوگو  ایران وبر سعی شده است به آن توجه شود، جلب مشتری و متفاوت بودن لوگو می باشد. برای مشاهده ی نمونه کار های لوگو می توانید به این بخش مراجعه کنید.

سئو سایت در تجریش

یکی از بخش های دیگری که پس از طراحی سایت و برای بهتر نمایش دادن سایت به گوگل مورد توجه است، سئو سایت می باشد. در حالت کلی سئو به علم بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گفته می شود. SEO مخفف Search Engine Optimization است که به بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به خصوص گوگل می پردازد.

گوگل برای یافتن بهترین سایت های همواره در حال تغییر الگوریتم خود است. سئو با بررسی این الگوریتم ها ، سایت شما را با آن منطبق کرده و در صفحات اولیه ی گوگل نمایش می دهد که به این صورت شانس جذب مشتری شما چندین برابر خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر پیرامون سئو به این مقاله مراجعه کنید.

 

پیشینه گروه ایران وبر

گروه ایران وبر از سال 1391 تشکیل شده است. تیم ایران وبر از بهترین ها ی هر حوزه تشکیل شده است. از جمله فعالیت های ایران وبر در طراحی سایت، طراحی سیستم های تخصصی CRM، طراحی لوگو و سئو سایت می باشد. از جمله طراحی هایی که ایران وبر برای شرکت های مختلف انجام داده است می توان به طراحی سایت انتشارات کلک معلم ساجدی، پشتیبانی آموزشگاه لیموترش، طراحی لوگو هتل الیاس، طراحی لوگو آژانس مسافرتی سفیر ، طراحی سایت موسسه حقوقی اهورا و … نام برد. آنچه ما را از دیگران متمایز می کند علاقه و همچنین پشتیبانی کامل از طراحی های انجام شده است به صورتی که تا یک سال پیشتیبانی از طراحی به صورت رایگان انجام می شود.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر پیرامون طراحی سایت مورد نظر خود در تجریش و یا سایر نقاط تهران  با ما تماس بگیرید. هدف ما رضایت خاطر شما می باشد.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.