طراحی سایت داروخانه طراحی سایت

طراحی سایت داروخانه

ایجاد وبسایت برای مشاغل و کسب و کار ها در حال حاضر یک از مهمترین موارد برای هر شغلی است که می خواهد موفقیت خود را تضمین کند. در حال حاضر بسیاری از مشاغل مختلف از پزشکان و وکلا تا مدارس و معلمان  از وبسایت های اختصاصی استفاده می کنند. اما ایجاد یک وبسایت همه ی هدف نمی باشد. شما با طراحی سایت داروخانه به صورت مجازی کسب و کار خود را نشان می دهید پس بهتر است طراحی ان به صورتی باشد که شما را متمایز نشان دهد.

ما در گروه ایران وبر با طراحی سایت داروخانه، خدمات جدیدی را به طراحی سایت های پزشکی خود اضافه کرده ایم. طراحی سایت داروخانه بسیار پیشرفته بوده و شما می توانید انواع امکانات دلخواه خود را در ان جای دهید.

یکی از هدف های گروه ایران وبر، افزایش اسودگی کاربران و همچنین افزایش برندینگ است. طراحی سایت ما با جدیدترین متد روز جهان می باشد و جدیدترین امکانات موجود در وبسایت شما پیاده سازی می شود.

ویژگی های طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت داروخانه | طراحی سایت دراگ استور | طراحی سایت داروسازی تهران - ایران وبر

طراحی سایت داروخانه و دراگ استور، به گونه ای است که در ابتدا داروخانه معرفی می شود و همچنین می توان داروها و موارد ویژه را برای تبلیغ در سایت قرار داد. همچنین می توان امکان فروش انلاین را برای دارو های بدون نسخه پزشک، در نظر گرفت. به این صورت که کاربران به راحتی به سایت شما وارد شده و از سراسر کشور داروی مورد نظر خود را سفارش می دهد. همچنین گروه ایران وبر قادر است سیستم جامع داروخانه ی شما را راه اندازی کند. این سیستم به شما این امکان را می دهد که میزان ورودی داروها ی مختلف را در این برنامه وارد کنید و سپس کاربران به صورت انلاین بتوانند وجود داشتن یا نداشتن دارو را چک کنند. 

قابلیت خرید انلاین از سایت داروخانه

قابلیت خرید انلاین یکی از ویژگی هایی است که برای سایت داروخانه یک نیاز مبرم به حساب می اید. این قابلیت به راحتی به کاربران شما این امکان را می دهد که بتوانند هر انچه را که نیاز به نسخه ندارد، به راحتی تهیه کنند و شما بتوانید ان را به پست یا پیک برای کاربر ارسال کنید. از ویژگی های مهم داروخانه انلاین، طراحی ظاهری ان است و در کنار طراحی ظاهری، دسته بندی محصولات نیز اهمیت زیادی دارد.

در طراحی سایت داروخانه همچنین قابلیت هایی مثل اطلاع رسانی، ارسال کد تخفیف و … می تواند به افزایش فروش شما نیز کمک کند.

در کنار تمامی این امکانات که انتخاب انها به نظر شما بستگی دارد، طراحی فوق العاده ی وبسایت می تواند کمک کننده ی بسیار مهمی برای برندینگ و خرید مشتری از سایت شما باشد. ما در گروه ایران وبر بر اساس جدیدترین طراحی های موجود در دنیا و تکنیک های استفاده شده، سایت داروخانه و دارگ استور، اختصاصی و کاربر پسند را برای شما فراهم خواهیم اورد.

هدف از طراحی سایت داروخانه چیست ؟

هدف از طراحی در بسیاری از سایت ها، برندینگ می باشد. برندیگ به معنای شناساندن بهتر خود به مخاصبان و شاخص کردن کسب و کار می باشد. اما برای یک داروخانه برندیگ با استفاده از وبسایت چگونه امکان پذیر است. با یک مثال ساده این مورد را توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر دنیای مجازی به میزان زیادی در کاربران نفوذ پیدا کرده است و به مرور این نفوذ حتی بیشتر از قبل می شود. شاید خود شما هم تجربه دارید که برای پیدا کردن یک مورد خوب در گوگل جستجو می کنید. برای مثال می توان داروی خاصی را سرچ کرد و سایت شما در نتایج اول گوگل باشد و این باعث می شود که کاربران مختلفی به سوی وبسایت و سپس داروخانه ی شما با هزینه ی اندک سرازیر شوند.

دنیای مجازی یک دنیای تقریبا رایگان برای معرفی خود و محصولات می باشد.

روند بعد از طراحی سایت داروخانه تا دادن بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایت داروخانه | طراحی سایت دراگ استور | طراحی سایت داروسازی تهران - ایران وبر

 امکانات اولیه سایت داروخانه در یک نگاه

در حالت کلی هر سایت داروخانه ای امکانات متفاوتی دارد. ما در گروه ایران وبر لیست امکاناتی که شما می توانید در سایت خود داشته باشید را قرار داده ایم که بعد از مشاوره با گروه، امکانات مورد نظر خود را برای سفارش اعلام نماید.

طراحی ریسپانسیو (در صورت درخواست)

سیستم مدیریت مشتری CRM

امکان درج مقاله

امکان استفاده از سیستم پرسش و پاسخ

امکان استفاده از جستجوی انلاین

امکان خبر نامه اختصاصی

امکان ارسال نوتیفیکیشن به موبایل و مرورگر ها

امکان استفاده از گالری تصاویر

امکان استفاده از اسلاید شو

و…

درخواست مشاوره طراحی سایت

شما همینک می توانید برای درخواست مشاوره فرم بالای صفحه را پر کنید یا با شماره تماس شرکت ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.