طراحی سایت هتل طراحی سایت

طراحی سایت هتل

 

دنیای تکنولوژی دنیای وسیعی است. این وسعت هر روز بیشتر از پیش می شود و در دنیای واقعی جای بیشتری به خود اختصاص می دهد. یکی از مواردی که در حال حاضر مهم جلوه می کند طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار های مختلف می باشد. دلیل ان نیز به وضوح مشخص است. شما برای کار های مختلف از اینترنت استفاده می کند. کار های بانکی، کار های رزرو بلیط و تور مسافرتی، حقوقی، ثبت نامی، سفارش غذا، انتخاب مدرسه و حتی ثبت نام و … . این وسعت نشان دهنده ی عظمت این عرصه می باشد و برای پیشرفت بهتر حتما باید از این مورد استفاده کرد.

سایت هتل و هتل داری نیز امکانات متفاوتی دارد که تماما وابسته به هتل و نوع خدماتی است که آن هتل مایل به داشتن ان است. برای مثال یک هتل با داشتن یک سایت اختصاصی جهت اطلاع رسانی یک سایت هتل داری است و یک سایت با امکان رزرو انلاین نیز یک سایت هتل داری است و بسته به نیاز کارفرما ویژگی های مختلفی را می توان در ان جای داد.

[wp-svg-icons icon=”cart-2″ wrap=”i”] ویژگی های طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

یک سایت هتل می توانند ویژگی های مختلفی داشته باشد. اما یکی از مهترین ویژگی های یک سایت هتل داری معرفی کامل هتل می باشد. با استفاده از این ویژگی هتل و امکانات ان را بهتر به کاربران معرفی می کنید و همین موضوع باعث جذب مشتری می شود. علاوه بر اطلاع رسانی امکانات دیگری نیز وجود دارد. از جمله ی آن می توان به سیستم رزرو انلاین اتاق اشاره کرد. در این سرویس کاربر اتاق مورد نظر را انتخاب کرده و با پرداخت پول از طریق درگاه انلاین ان اتاق را برای خود رزرو می کند.

در کنار این موارد می توان گالری های مختلفی قرار داد تا کاربر بهتر با هتل شما اشنا شود و باعث جذب بهتر مشتری شود.

 

[wp-svg-icons icon=”stats” wrap=”i”]  هدف از طراحی سایت هتل چیست ؟

یکی از مهمترین دلایل ایجاد وبسایت بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر است. شما با هزینه ای نه چندان زیاد، یک سایت در فضای مجازی ایجاد می نمایید. با ایجاد این وبسایت شما در بزرگترین نمایشگاه جهانی یعنی اینترنت دیده می شوید. حالا چگونه این وبسایت به بازاریابی شما کمک می کند. با مثالی این موضوع را باز خواهیم طراحی سایت هتلکرد.

در حال حاضر بسیاری از کار های ما در دنیای دیجیتال انجام می شود. همانطور که بیان شد، ثبت نام انلاین مدارس، کنترل حساب بانکی، رزرو تور مسافرتی، رزرو بلیط و … . بسیاری از افراد برای یافتن یک هتل خوب در گوگل جستجو می کنند. برای مثال کلماتی مانند بهترین هتل نمک آبرود یا هتل در میدان ولیعصر را جستجو می کنند. در صورتی که سایت شما بهینه شده باشد و به خوبی طراحی شده باشد در نتایج جستجوی گوگل در صفحات اول دیده می شوید و کاربر به راحتی به یک مشتری دائم شما تبدیل می شود.

 

[wp-svg-icons icon=”tags” wrap=”i”] روند بعد از طراحی سایت هتل تا بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایت مشاوره املاک

[wp-svg-icons icon=”drawer-2″ wrap=”i”] امکانات اولیه طراحی سایت هتل در یک نگاه

به طور کلی هر طراحی سایت هتل نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

  • طراحی اختصاصی
  • طراحی بخش رزرو آنلاین اتاق
  • طراحی بخش ارتباط با ما و انتقادات و پیشنهادات
  • گالری های مختلف
  • طراحی ریسپانسیو (متناسب با موبایل و تبلیت) (در صورت درخواست)

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”] گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین طراحی طراحی سایت هتل را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.