طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

امروزه کسب و کارها رنگ و بوی دیگری به خود گرفته اند. خیلی از افراد(که تعدادشان هم کم نست) دست به فروش انلاین زده اند و با دست کم یک پیج اینستاگرامی کار خود را پیش میبرند. اما در میان این انبوه پیجهای فروش انلاین خیلی از صاحبین مشاغل گم شده اند و در خاطر کاربران نماندند. دقیقا همینجا است که اهمیت طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام مشخص میشود.

طراحی یک لوگو اختصاصی برای کسب و کار انلاین شما، اولین قدم شما برای رسیدن به موفقیت شغلی است. میپرسید چرا؟ با ما همراه باشید تا از مزیتهای طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام بگوییم.

چرا به طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام نیاز داریم؟

اغلب صاحبین انلاین شاپ اینستاگرامی یا دیگر شبکه های مجازی هیچگونه لوگوی اختصاصی ندارند. مکر انهای که زرنگ بودند و از این استراتژی در بازاریابی دیجیتال خود بهره بردند. اما این واقعا لازمه ی کار است. لوگو، هویت برند و کسب و کار شماست. شما نمیتوانید مثلا برای پیج فروش لوازم ارایشی خود از عکس شخصی خود، عکس های اماده ی اینترنتی، عکس گل و بلبل و یا عکس یک رژ که از سرچ گوگل پیدا کرده اید استفاده کنید.

به طور کلی شما به دو دلیل اساسی نیازمند طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام خود هستید:

1-تا میان انبوهی از پیجهای دیگر گم نشوید!

در حال حاضر هزاران کسب و کار کوچک و بزرگ فقط در رسانه های اجتماعی چون اینستاگرام در حال فعالیت هستند. خب حالا فرض کنید شما هم پیج کاری خود را در همین پلتفورم بدون نشان یا لوگویی شروع کنید. چطور انتظار دارید که کاربران، برند شما را به خاطر بسپارند؟ چطور توقع دارید با یک بار دیدن پیجِ بدون لوگو شما، بار دیگر هم شما را به یاد بیاورند؟!

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

شک نکنید بدون لوگو میان این جمعیت گم خواهید شد و دیر یا زود شکست خواهید خورد. پس حتی اگر کسب و کار شما کوچک و نوپا است، یا بلاگری تازه کار هستید به لوگو نیاز دارید. به هر حال شما از همین بیزنس کوچک اینستاگرامی هم انتظار سود دارید دیگر،غیر از این است؟!

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

2-اعتماد کاربران را به خود جلب کنید!

لوگو، هویت بصری کسب و کار و پیج شماست. با یک لوگو ساده میتوانید اسم پیج و زمینه کاریتان را نشان دهید و کلاس کاریتان را هم بالا ببرید. به همین سادگی! کاربر وقتی ببیند شما برای نشان دادن هویت بیزنس خود تلاش کرده اید و با این کار به کاربر نیز اهمیت داده اید، به شما اعتماد خواهد کرد. این یعنی موفقیت شما!

چرا نباید از لوگوهای آماده برای پیج اینستاگرام خود استفاده کنیم؟

وقتی مصصم شدید که برای پیج خود لوگویی داشته باشید، توصیه ما این است که آن را به دست افراد حرفه ای بسپارید. سعی نکنید از سایتهایی که لوگو آماده دارند، یک لوگو کش بروید. چرا که مطمئن نیستید ایا قبلا کسی از این لوگو استفاده کرده است یا نه! و مهمتر اینکه، هر لوگویی یک طراح دارد که برای طراحی آن ساعتها و روزها وثت و انرژی صرف کرده است. پس استفاده بی اجازه از ان هم غیراخلاقی است و هم قطعا طراح، شما را پیدا میکند و میتواند از شما شکایت کند. پس به دردسرش نمی ارزرد.

همان ابتدای کار، طراحی را به یک حرفه ای در این زمینه بسپارید تا لوگویی اختصاصی برای شما طراحی کند. شما میتوانید از میان سبکهای مختلف لوگو بر اساس بودجه ای که دارید، سبک دلخواه و مورد پسندتان را سفارش دهید تا برای شما طراحی کنند.

چه سبک لوگویی برای پیج اینستاگرامی خود انتخاب کنیم؟

سبکهای مختلف طراحی لوگو وجود دارد که شما میتوانید با توجه به بودجه ی خود، زمینه فعالیت و همینطور قابلیت اسم برندتان، از میان انها انتخاب کنید.

در مقاله انواع لوگو | آشنایی با 7 سبک طراحی لوگو برای سفارش میتوانید به طور مفصل ویژگی همه این سبکها را بخوانید و ببینید کدام بیشتر مناسب زمینه کاری شما است.

لوگوتایپ

لوگوتایپ یک لوگو نوشتاری از اسم برند/پیج شماست که به صورت منحصر به فرد برای شما طراحی میشود. این سبک برای همه کسب و کارها به ویژه آنهایی که تازه و نوپا هستند بسیار مناسب است. چرا که همزمان اسم و هویت بصری برند در ذهن کاربر نقش میبندد و در نتیجه به خوبی به خاطر سپرده میشود. البته باید خوانا باشد!

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

اگر اسم برند شما یا پیجتان طولانی است(بیش از یک بخش)، لوگوتایپ توصیه نمیشود. چرا که فضای زیادی را اشغال میکند.

مونوگرام

لوگو مونوگرام از حرف یا حروف اول اسم برند شما تشکیل میشود. این سبک مناسب برندهایی با اسم طولانی است. نمونه این سبک لوگوی برندهای HBO، HP،LG و در نمونه های ایرانی هم بانک اقتصاد نوین است. لوگو مونوگرام انتخاب اغلب برندهای مد و فشن جهانی بوده است. پش شما نیز اگر در این زمینه فعالیت دارید، گزینه خوبی خواهد بود.

در تمام سبکهای طراحی لوگو(ابته به غیر از لوگوتایپ) میتوان تایپوگرافی اسم برند در کنار لوگو یا پایین آن قرار داد، تا اسم برند یا پیج قابل شناسایی باشد.

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

لوگو تصویری

لوگو تصویری همانطور که از اسمش پیداست از یک تصویر نمادین، سمبولیک، کارتونی یا انتزاعی تشکیل شده است. تصویر لوگو شما باید به یک نحوی با اسم برند یا زمینه کاری شما ارتباط داشته باشد تا در ذهن مخاطب بماند. مثلا لوگو توییتر یا اپل، از جمله لوگوهای معروفی هستند که تا اسمشان می اید لوگویشان هم ذهنمان نقش میبندد.

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

لوگو ترکیبی

یک سبک دیگر هم داریم که میتواند گزینه خوبی برای طراحی لوگو پیج اینستاگرام شما باشد. چون برای اغلب مشاغل استفاده میشود. لوگو ترکیبی از سبکهای دیگر است. پس دست طراح هم برای ایده پردازی کاملا باز خواهد بود. مثل لوگو برگر کینگ(فست فود زنجیره ای در امریکا).

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

پس حالا اگر طراح لوگو از شما بپرسد چه سبک لوگویی بیشتر مد نطر شماست، میدانید چه پاسخی دهید!

نمونه طراحی لوگو پیج اینستاگرام

طراحی لوگو برای پیج اینستاگرامی قانون جذب ساده یکی از چندین نمونه کار لوگو ما در این زمینه است. این لوگو با ورژن های مختلف رنگی به کارفرما ارائه شد. تصاویری که در ادامه ملاحظه میکنید بخشی از ارائه و پرزنت لوگو برای کارفرما است.

برآرود هزینه طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام

هزینه طراحی لوگو شما با توجه به نیاز شما، زمینه کاریتان، نوع لوگویی که انتخاب میکنید، اینکه در کنار لوگو خود لوگوتایپ هم نیاز دارید یا نه و موارد دیگر متغیر خواهد بود.

شما میتوانید برای مشاوره و برآورد هزینه طراحی لوگو، فرم مشاوره ابتدای همین مقاله را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین میتوانید با شماره های قرارداده شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.